brooks

Alla inlägg under januari 2013

Av Micaela♫ - 31 januari 2013 20:01

Plattång - Jula, kommer inte ihåg vad den kosta, runt 149:- typ
Värmeskydd - Bellbox, 139 :-

Av Micaela♫ - 31 januari 2013 16:18

Av Micaela♫ - 31 januari 2013 07:53

Tröja - Gina Tricot
Byxor - Gina Tricot


Sen har vi väll fläta idag då :)

Av Micaela♫ - 30 januari 2013 21:57

hihi, fluuuummmm kväll lite grann för mig själv..
Öööh. Forever Alooone

Av Micaela♫ - 30 januari 2013 20:49


Av Micaela♫ - 30 januari 2013 18:37

Hej, va på stan förut idag, köpte lite saker då.

   
Linne- Monki, 60 :-
 
 
Linne- Carlings, 75 :-

  
Ögonfransböjare - Kicks, 48 :-
 
Kommer inte på vad det heter nu -.- - Gina Tricot, 19 :-
 
Vässare - Kicks, 40 :-
  
Eyebrow pen - Kicks, 89 :-
 
Fulaste i stan.

Men det va dom sakerna,
Men puss och kraaam!

Btw, skaffade ''videofyme'' så ni kan ju följa mig--> Micaelaas

Av Micaela♫ - 30 januari 2013 07:08

Tröja - H&M
Byxor - Gina Tricot

Av Micaela♫ - 29 januari 2013 18:54

Tack min Ludwig.. för dom här 3 månaderna vi tillbringat tillsammans. Varit så lycklig..
Fler månader ska de bli.
Du är min drömprins jag alltid letat efter, enda sen jag va liten..
Du red in på en häst i mitt liv.. i galopp..så snabbt.. så stal mitt hjärta på 0,0 sekunder.
De va verkligen kärlek vid första ögonkastet. De va verkligen de.
Jag kommer ihåg.. När jag va hos dig.. Ååh. ville inte lämna dig när jag skulle åka.
Bästa kvällen i mitt liv. Åh.
Du är min lilla anka!
Åh. Nej, min prins är du!
Åh, jag älskar dig Ludwig, till månen o tillbaka.. fleeera miljarder gånger om..
Vill aldrig i heeela mitt liv, släppa taget om dig, eller förlora dig. Då krossas mitt hjärta, o splittras i tusen bitar.




Btw, den sista bilden har ludwigs kompis gjort, några bilder är väldigt gamla, både på mig o min lilla drömprins!

Presentation


Hejhej,
heter Micaela, o om ni läser min blogg, lär ni nog känna mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Heartless Background
Animated Flashy Fuschia Outlined Love
Animated Dragonica Star Glove Pointer
Heart With Headphone

Ovido - Quiz & Flashcards